شیرهای بلین آلمان

شیرهای برقی بلین آلمان

یکی از قطعاتی که استفاده فراوانی در انواع جک های هیدرولیکی دارد، شیرهای برقی هیدرولیک هستند. این شیرها با استفاده از نیروی الکتریسیته کار کرده و می‌ توانند مقدار جریان روغن هیدرولیک را درون جعبه‌ ها کنترل کنند. وظیفه قطع و وصل کردن روغن هیدرولیک نیز بر عهده این محصولات می‌ باشد. با پیشرفت تکنولوژی تولید این شیرها و افزایش میزان تقاضا، برندهای مختلفی در سرتاسر جهان در زمینه ساخت شیر‌های هیدرولیک فعالیت می‌ کنند. این برند‌ها محصولات خود را با کیفیت‌ ها و ویژگی‌ های منحصر به فرد تولید کرده و وارد بازار می‌ کنند. یکی از این برندهای معتبر که توانسته در سال‌ های اخیر رقیبان زیادی را پشت سر بگذارد، برند بلین آلمان است. شیرهای بلین آلمان کیفیت بالایی دارند و از لحاظ کارایی می‌ توانند در سیستم‌ های هیدرولیک نقش مهمی ایفا کنند. در ادامه این مطلب از سایت آسیا هیدرولیک بیشتر در خصوص این محصولات صحبت خواهیم کرد.

قطعات آسانسور هیدرولیک

 

معرفی شرکت بلین آلمان

این شرکت در سال ۱۹۷۱ در شهر بیلبورد آلمان تاسیس شد و بعد از مدتی شروع به تولید شیرهای هیدرولیکی مخصوص بالابر و آسانسور کرد. اولین شیرهای بلین آلمان مدل‌های EV و KV بودند. استفاده از انواع شیر‌های تولید شده توسط این شرکت، در تمامی جهان مورد توجه افراد فعال در عرصه تولید جک های هیدرولیکی مورد استفاده برای بالابر و آسانسور قرار گرفت. همین افزایش فروش باعث پیشرفت بیشتر شرکت بلین آلمان شد. سری بعدی شیرهای بلین آلمان، شیرهای هیدرولیک مورد استفاده در مصارف خانگی بودند. این شرکت توانست با ارائه این محصولات به بازار دسته زیادی از کسب و کارهای کوچک و سازندگان منازل مسکونی را جذب شیرهای هیدرولیک خود کند.
این اقدام برای بدست آوردن بازار کسب و کار‌های کوچک و خانگی بود است. در بخش بعدی برای درک بهتر مطلب مواردی را در خصوص عملکرد شیر‌های برقی هیدرولیکی در اختیار شما قرار می‌ دهیم.

عملکرد شیرهای برقی هیدرولیکی

شیرهای بلین آلمان از لحاظ عملکرد از قوانین مخصوص به سایر شیرهای هیدرولیکی پیروی می‌ کنند. شیر برقی هیدرولیکی به این صورت کار می‌ کند که شیر با استفاده از یک بوبین فعال می شود. این بوبین‌ ها می‌ تواند در یک قسمت یا هر دو سمت شیر هیدرولیک قرار گیرد. این محصولات در صنایع مختلف کاربرد دارند که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:
● استفاده در انواع تجهیزات صنعتی، خطوط ساخت ماشین آلات یا سیستم‌ های هیدرولیکی
● قابلیت بکارگیری در صنایع خودروسازی
● استفاده در محیط‌ های صنعتی و برای جابجایی بارهای سنگین
● صنایع فولاد سازی و آلیاژ سازی
انواع مختلف این محصولات عبارتند از:
● شیر هیدرولیکی وسط بسته
● شیر هیدرولیکی فشار شکن برای کنترل فشار روغن مورد استفاده در سیستم
● شیرهای هیدرولیکی برقی برای کنترل فشار ورودی و خروجی
● شیرهای هیدرولیکی توزیع کننده پیلوت دار
در ضمن بهتر است بدانید که شیر‌های برقی هیدرولیک از نظر تقسیم بندی راه های خروجی نیز به دسته بندی‌ های مختلفی تقسیم می‌ شوند. این محصولات در انواع چهارراه، سه راه و دو راه در بازار موجود می‌ باشد.

نکات مهم در زمان انتخاب شیر برقی هیدرولیکی

در صورتی که قصد خرید شیر‌های برلین آلمان یا محصولات مشابه در هر برند دیگری را دارید. باید بدانید که در زمان انتخاب شیرهای برقی هیدرولیک باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهید. این موارد عبارتند از:
● میزان ولتاژ ورودی و ولتاژی ک شیر هیدرولیک در آن بیشترین بازده را دارد.
● نوع جریان مورد استفاده بوبین‌ها برای قطع و وصل کردن جریان سیالات
● میزان بازده شیر هیدرولیک
● حداکثر زمان روشن بودن شیر
● ابعاد شیر هیدرولیکی

مزایای شیرهای بلین آلمان

یکی از پراستفاده‌ ترین شیرهای بلین آلمان، شیرهای بالابرهای هیدرولیکی دارای بوبین ضد انفجار می‌ باشد. این محصولات برای مشتریان ارزش بالایی دارد و کیفیت مناسب آن‌ها سبب بهبود عملکرد شان درون سیستم‌ های هیدرولیکی شده است. ویژگی بعدی این شیرها که باعث شده در آسانسور‌ها به شدت مورد استفاده قرار بگیرند، روند کاری بدون ضربه و صدا است. همچنین این محصولات سرعت مناسبی دارند و در زمان کار همیشه امنیت کابین یا محل قرارگیری بار را حفظ می‌ کنند. شرکت بلین اولین تولید کننده شیر هیدرولیکی قابل کنترل با استفاده از ریموت می‌ باشد و همین سبب افزایش کاربرد این محصولات شده است. توقف نرم و بدون ضربه در آسانسور‌ها و همچنین قابلیت تامین سرعت ۰.۱۶ متر بر ثانیه باعث محبوبیت این محصولات در سطح جهانی شده است. در ضمن تنظیمات حرفه‌ای بر روی بوبین این محصولات امکان تنظیم سرعت به‌صورت دقیق را به شما خواهد داد.
نکته مهمی که در زمان خرید این محصولات باید مد نظر قرار دهید این است که آنها بهترین کارایی را با فشار ۵۰ بار دارند. به همین دلیل الکترو موتور مورد استفاده در سیستم هیدرولیکی مورد نظر شما باید فشاری کمتر از مقدار فشار ماکزیمم این شیر را به آنها برساند.

انواع شیرهای بلین آلمان

شیر بلین سری EV100
این شیرها برای آسانسور‌های هیدرولیک و بالابر‌ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند و دارای چهار بوبین هستند. عملکرد آنها چنین است که وقتی الکتریسیته ببین‌های A و B برسد، سرعت آسانسور کم کم افزایش می‌ یابد، تا به حداکثر برسد. در زمان رسیدن به طبقه مقصد ابتدا جریان برق بوبین B قطع شده تا سرعت کاهش یابد و سپس همزمان با این کاهش سرعت برق بوبین A نیز قطع می‌ شود تا آسانسور به آرامی توقف کند. روند کاری بوبین‌های C و D مانند دور بوبین قبلی می‌ باشد.
شیر بلین سری EV100
این شیرهای برقی ۴ بوبین می‌ توانند سرعت 1 متر بر ثانیه را تحویل شما دهند. هر کدام از بوبین‌ های درون این شیر به یک منظور مورد استفاده قرار می‌ گیرند. روند کار آنها چنین است که: «یکی از بوبین‌ ها برای دور کند و جهت بالا، دیگری برای دور تند و جهت بالا، بوبین بعدی برای دور کند و جهت پایین و بوبین چهارم برای دور تند و جهت پایین» مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
شیر بلین سری KV2P
این شیرهای برقی هیدرولیکی دارای سه بعدی این هستند که حالات دورکند جهت پایین، دورکند جهت بالا و دور تند در جهت پایین را در خروجی سیستم هیدرولیک به شما تحویل می دهند.
شیر بلین سری KV1S
این نمونه از شیرهای بلین آلمان دارای دو بوبین هستند که حالات دور کند جهت بالا و دور کند جهت پایین را در اختیار شما قرار می دهند. دلیل استفاده از دو بوبین در این شیرها دسترسی به حرکت استارت و استپ نرم و آرام بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *