پمپ اسکرو ایتالیا

فروش آسانسور هیدرولیک

یکی از معروف ترین تولید کنندگان محصولات مورد استفاده در سیستم‌ های هیدرولیکی، شرکت seim ایتالیا است. این کمپانی از سال ۱۹۷۵ تا به امروز فعالیت می‌ کند و محصولاتی نظیر پمپ اسکرو در انواع ۲ پیچ و ۳ پیچ، انواع مختلف خنک کن و شیرهای هیدرولیکی را وارد بازار کرده است. پمپ اسکرو ایتالیا که موضوع بحث ماست، توانسته در کنار سایر برند‌های معتبر موارد استفاده فراوانی در صنعت هیدرولیک داشته باشد. به‌ خصوص در بازار ایران این محصولات توانستند رضایت مشتریان را تا حد زیادی جلب کنند. این پمپ‌ ها درون روغن کار می‌ کنند و باعث می‌ شوند راندمان سیستم هیدرولیک تا حد زیادی افزایش یابد. به همین دلیل طراحان انواع بالابر و آسانسور برای دسترسی به کیفیت بهتر عملکرد از این محصولات استفاده می‌ کنند. قبل از خرید پمپ اسکرو ایتالیا بهتر است با مشخصات فنی، نحوه عملکرد و قیمت آن‌ها آشنا شوید.

 

طرز کار پمپ اسکرو ایتالیا چگونه است؟

پمپ اسکرو ایتالیا دارای دو مدل ۲ پیچ و ۳ پیچ است که نوع ۳ پیچ در بازار ایران کاربرد بیشتری دارد و دسترسی به آن آسان تر می‌ باشد. روتور این پمپ که به شکل یک محور حلزونی متحرک است در قسمت میانی قرار گرفته است. قرار گرفتن دو محور هرزگرد در دو سمت روتور باعث شده که روند چرخش آن تلرانس بسیار کمی داشته باشد. از سوی دیگر محورهای هرزگرد وظیفه آب بندی پمپ را برعهده دارند و اجازه می‌ دهند که روند به حرکت در آمدن روغن بهتر و موثرتر انجام شود. محل قرار گیری این محورهای هرزگرد در دو طرف روتور یا محور اصلی می‌ باشد و با وجود فیلم روغن هیدرولیکی، محفظه جداگانه‌ ای برای چرخش دارند و همین فضای کافی برای عملکرد را به آنها می‌ دهد. همچنین قسمت داخلی این محورها که به محور محرک پمپ متصل است به گونه‌ ای طراحی شده که با حرکت غلطانی خود امکان حرکت راحت را به روتور می‌ دهد. سیستم قرارگیری محور‌های هرزگرد اجازه می‌ دهد که موتور بدون نیاز به بیرینگ‌های کف گَرد به حرکت خود ادامه دهد و همزمان دارای تعادل مناسبی باشد. روند پمپاژ روغن هیدرولیک پمپ اسکرو ایتالیا بدون نوسان و با سرعتی یکنواخت است. داشتن این روند حرکتی بدون نوسان باعث می‌ شود که حرکت بالابر یا آسانسور هیدرولیک روان و بدون ضربه باشد.

مزایای پمپ اسکرو ایتالیا

دانستن مزایا و سایر ویژگی‌ های پمپ اسکرو ایتالیا بسیاری از نقاط قوت این محصولات نسبت به سایر پمپ‌ های هیدرولیک را برای شما مشخص می کند. این موارد عبارتند از:

تنوع بالا در ابعاد
این مورد اجازه می‌ دهد که از این پمپ‌ ها در سیستم‌ های هیدرولیک با ظرفیت روغن مختلف استفاده کرد. با توجه به محل کاربرد میتوان از بین نمونه‌ های 4 لیتری تا 150 لیتری یک پمپ مناسب انتخاب کرد.

صدای بسیار کم
ساختار این محصولات به شکلی است که در زمان کار صدای بسیار کمی تولید می‌ کنند. در ضمن از آنجایی که در یک سیستم هیدرولیک این پمپ‌ ها به صورت کامل درون روغن فرو می‌ روند، آلودگی صوتی بسیار کمی دارند. این موضوع کمک می کند که از پمپ اسکرو در مکان‌ هایی که محل قرارگیری پمپ به محل سکونت یا کسب و کار نزدیک است، استفاده کرد. جالب است بدانید که پمپ اسکرو ایتالیا به عنوان کم سرو صداترین پمپ هیدرولیک موجود در بازار شناخته می‌ شود.
نداشتن لرزش در زمان کار
ثبات بالای این پمپ در زمان کار باعث شده است که استهلاک کلی سیستم هیدرولیک تا حد مناسبی کاهش پیدا کند.
جریان روغن آرام
این پمپ‌ ها دارای حرکت روان و بدون ضربه هستند که باعث می شود آسانسور‌های هیدرولیک روند استارت و توقف بسیار آرامی داشته باشند. از سوی دیگر وقتی از این پمپ‌ ها برای بالابر هیدرولیکی و جابجایی بار استفاده می شوند، موتور با به جریان درآوردن روغن هیدرولیک امکان داشتن حرکتی با سرعت مناسب و ایمن را در اختیار شما می‌ گذارد.
طراحی کارآمد
اندازه کوچک این محصولات نسبت به سایر پمپ‌ های هیدرولیک موجود در بازار باعث می شود که بتوانند فضای کمتری اشغال کنند. در ضمن این ابعاد کوچک به معنای کم شدن بهره دهی و استقامت این محصولات در شرایط مختلف نیست، چرا که مواد اولیه برای تولید آنها از استحکام بالایی برخوردارند.
وجود این مزایا باعث شده که از این محصولات در صنایع مختلف استفاده شود. در ادامه برخی از مهمترین کاربردهای پمپ اسکرو ایتالیا را با هم بررسی می کنیم:
● توربین‌ های بادی
● انواع سیستم‌ های خنک کننده
● آسانسور و بالابر هیدرولیک
● استفاده جهت روغن کاری و روانکاری قطعات به دلیل داشتن حرکت روغن آرام در نمونه‌ های کوچک
● قابل استفاده در سیستم‌ های فیلتراسیون
● صنعت کشتیرانی

قیمت پمپ اسکرو ایتالیا

وارد شدن پمپ اسکرو ایتالیا در سال های اخیر به دلایل سیاسی گاهی با مشکل روبرو شده است. به همین دلیل ممکن است وارد کنندگان مجبور به استفاده از واسطه برای دور زدن تحریم‌ها شوند. استفاده از واسطه‌ ها باعث طولانی‌تر شدن روند دسترسی به این پمپ‌ها شده و در نتیجه قیمت نهایی آنها در ایران بیشتر خواهد شد. مشکلات ارزی و اقتصادی نیز به بالا رفتن قیمت این محصولات در ایران دامن زده‌ اند. از این رو شاهد نوسانات بسیار زیادی در قیمت این محصولات هستیم. در حال حاضر بهترین راه برای اطلاع از قیمت پمپ اسکرو ایتالیا، تماس با فروشندگان این محصولات است. متخصصین آسیا هیدرولیک آماده‌ اند که اطلاعات و تجربه خود را در زمینه خرید پمپ‌ های اسکرو در اختیار شما بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *